haastattelu paikallislehteen

 Sen jälkeen, kun kesäpäivää biisini oli julkaistu 1.5 digipalveluihin, niin vastaanotto on ollut huikea. Näin ensimmäisen biisini ja laulajan näkökulmasta. Olin laulajana tai siis juuri aloittanut laulajana ihmeissäni, kun kesäpäivää biisi otettiin niin hyvin vastaan. Nyt tähän päivään mennessä sitä kesäpäivää biisiä on kuunneltu yli 1.7 kertaa you tubessakin jo. Siksi olen ihmeissäni ja aika hämillänikin, mitä olen saanut aikaiseksi. Olen kuullut ja minulle on suoraan myöskin sanottu, että siinä biisissä on hyvä rytmi, melodia ja jää päähän soimaan. Se on niin tarttuva melodia. No pitäisi kai olla itse ylpeä, kun näin sanotaan ja kehutaan biisiäni. Joku myöskin sanoi,että siitä pitäisi tehdä virallinen kesä biisi myöhemmin. 

Tämä on vaikeaa minulle, kun en ole tottunut kehuihin tai ottamaan vastaan itse kehuja. itse ajattelin ensin, että olen vaan tehnyt biisin ja katsotaan mitä tästä tulee ja otetaan vastaan. En ajatellut sen enempää. Mieheni kyllä sanoi minulle, että siitä tulee hitti ja kesäbiisi ja otettaisiin hyvin vastaan. Mitä en siinä vaiheessa todellakaan uskonut! Miten mieheni sen tiesikään jo ennen julkaistamista! 

Sitten tuli yllätyksenä minulle, kun yhtenä päivänä ilmestyi sähköpostiini toimittajalta haastattelu pyyntö. Tämä oli paikallislehdestä. Siinä toimittaja kysyi,että tehtäisiinkö minusta juttu lehteen ja olin siinä vaiheessa ihan että mitä. Toimittaja laittoi siinä sähköpostissa, että tehtäisiin juttu miten biisi on syntynyt, mitä haluan biisillä kertoa, minun jatkosuunnitelmista laulajana, jne.. Piti hieman aikaa miettiä, mutta vastasin että sopii se. Sovittiin päivä ja aika milloin haastattelu tehtäisiin. 

Olin kyllä aika ihmeissäni ja jännittynyt. Ajattelin heti ja keskustelin myöskin mieheni kanssa, että perhe pysyy julkisuudesta pois. eli mieheni ja lapseni ei julkisuudessa näy tai oteta kuvia tai haastatella tai mitään muutakaan. Tämä koskee minua laulajana ja minä olen pääosassa ja perheeni ei kuulu siihen lainkaan. En olisi osannut varautua tähän lainkaan,että haastatteluja tulee biisini myötä. 

Toimittaja tulee sovittuna päivänä ja aikana tekemään juttua kotiin. jännitin koska en ole ennen ollut lehdessä tai edes haastattelussa. jännitin myöskin sitä,että mitä julkisuus tuo tullessaan. Onneksi toimittaja oli nainen ja oikein mukava. Toimittaja teki kysymyksiä joihin oli onneksi helppo vastata. toimittaja ei ollut kuin jotakin puoli tuntia. Haastattelu meni hyvin. lopuksi otettiin kuvia minusta. Kuvien ottamisessa oli hieman vaikeuksia, kun aurinko paistoi. No lopulta kuvatkin onnistuivat hyvin. 

Tästä ensimmäisestä haastattelusta jäi hyvä mieli. Kaikki meni hyvin ja loppu tulos oli hyvä. 

Tätä haastattelua ei ole vielä julkaista. Tämä julkaistaan ensi viikon lehdessä ja sitä hieman jännitän, miten kaikki ottavat sen vastaan. Kaikki sukulaiset ja kaverit eivät tiedä,että minua on haastateltu lehteen. Nyt ei tarvitse enää jännittää, jos toisista lehdistä tullaan haastattelemaan minua jatkossa. 

Kokemus tämäkin oli minulle ja uutta. Tätä se alkaa olemaan jatkossa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kesän varmistuneet keikat

biisit radioihin ja haastattelut ja hieman tietoa minusta laulajana

seitsemän kukkaa musiikkivideon tekeminen 13.6.2023