Minun esittelyni laulajana

 hei kaikille!

Olen juuri aloittanut laulajan hommat ja ur


an luomisen. Olen 41 vuotias. Olen harrastanut laulamista aika kauan. Olen aina tykännyt laulaa ja laulaa karaokea. Olen itse myöskin yrittänyt harjoitella kitaran soittamista. 

Laulan iskelmää ja vanhempaa iskelmää. Vanhemmasta iskelmästä olen aina tykännyt ja muutenkin iskelmästä. Laulan myöskin joitakin poppiin ja muihin genreirin menevää musiikkia ja biisejä. mitään kunnon heviä ja rokkia en pysty laulamaan ainakaan vielä. tykkään siltin kokeilla uutta ja olen kokeilunhaluinen. 

Tässä etsin samalla myöskin soittajia tai bändiä taustalle. Asun itse varsinais-suomen alueella. 

Sitä odotan,että pääsen tekemään keikkoja ja esiintymisiä. teen keikkoja ihan vanhainkoteihin, häissä, illanistujaisiin, syntymäpäiville, lapsille teen ihan omia keikkoja ja lapsien syntymäpäiville, ja ihan mihin tapahtumiin tahansa. 

lapsien keikoilla käytön apuna rekvisiittaa ja välillä tukiviittomia. otan lapset mukaan myöskin laululeikkeihin ja lauluihin. 

mulla on you tubessa omat kanavat, missä harjoittelen biisejä.

facebookissa on myöskin oma sivu.

 https://www.youtube.com/channel/UC5ZljJY8yDWL_B5P_o3bP8g

https://www.youtube.com/channel/UCkCHTdT7NPaU8u6jp9XmNmQ

näistä linkeistä pääsee mun you tube sivuille.  toisessa niissä on pelkästään lasten lauluja.

tässä oli hieman esittelyä minusta laulajana.

terveisin: Susanna laulaja


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kesän varmistuneet keikat

biisit radioihin ja haastattelut ja hieman tietoa minusta laulajana

seitsemän kukkaa musiikkivideon tekeminen 13.6.2023